środa, 23 lutego 2011

Emilia Komarnicka - aktorka filmowa i teatralna. Absolwentka PWSFTviT w Łodzi. Znana z roli Agaty Woźnickiej w serialu " Na dobre i na złe ", oraz Ani − asystentki szefa Karola (Piotr Adamczyk) w filmie "Och Karol 2".


Mateusz Piszczek : Aktualnie możemy podziwiać Cię w kinowym hicie 'Och, Karol 2". Jak się czułaś na planie wśród tzw. topowych polskich aktorów ??

Emilia Komarnicka : Nie bardzo wiem, jak mogłabym odpowiedzieć na to pytanie. Byli i topowi, i tacy mniej topowi i Ci, którzy by się pewnie obrazili, gdybyś chciał ich tak nazwać. Zależy co i dla kogo jest topem. Ale na planie czułam się świetnie.

M.P : Czy pamiętasz swoje pierwsze chwile na deskach teatru ?? Jakie uczucia Ci wtedy towarzyszyły ??

E.K : Pamiętam te chwile doskonale. Działo się to w Teatrze Jaracza w Łodzi, jeszcze na III roku studiów. Za kulisami czułam paraliżujący stres, a na scenie niesamowitą ulgę i przyjemność. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to tak działa, że towarzyszą temu wydarzeniu takie emocje.

M.P : Żyjesz zgodnie z wcześnie ustalonym planem czy podchodzisz do życia raczej spontanicznie ??

E.K : W zawodzie, którego się podjęłam, nie da się niczego zaplanować. Czasami, jak każdy z nas próbuję pomóc szczęściu, jednakże zazwyczaj staram się zrozumieć i cieszyć tym co dostaję.

M.P : Jaki film mogłabyś określić 'ponadczasowym' ??

E.K : Lecą Żurawie, Pieskie Popołudnie, Powrót, Wygnanie, Wierny Ogrodnik, Na skróty, filmy Bergmana, Kieślowskiego, mogłabym tak jeszcze długo... Każdy z nich opowiada inną, ale właśnie tą ponadczasową historię.

M.P : Jak wyobrażasz sobie swoje życie zawodowe za 10 lat ??

E.K : Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ponieważ żyję dniem dzisiejszym. Jedyne czego jestem pewna to fakt, że chciałabym się czuć spełniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz